“Науково-методичні засади освітнього менеджменту в умовах воєнного стану і післявоєнний період”
Основні поняття з тлумаченням з теми «Кризовий менеджмент керівника ЗЗСО в період воєнного стану та післявоєнний період»:
- Науково-методичні заcади: Це система наукових принципів, методик, інструментів та рекомендацій, які використовуються для розробки та впровадження науково-методичних документів у сфері кризового менеджменту. Ці засади базуються на накопиченому досвіді та наукових дослідженнях і спрямовані на оптимізацію діяльності органів управління під час кризових ситуацій.
- Кризовий менеджмент: Це система управлінських заходів та стратегій, спрямованих на ефективне управління в умовах кризи, таких як воєнний стан. Включає в себе планування, координацію, комунікацію та реагування на кризові ситуації з метою мінімізації шкоди та забезпечення безпеки.
- Керівник ЗЗСО: Це особа, яка відповідає за управління загальноосвітнім навчальним закладом. Її обов’язки включають розробку стратегій розвитку, організацію навчально-виховного процесу, забезпечення безпеки учнів та персоналу, а також реагування на кризові ситуації.
- Період воєнного стану: Це період, коли влада вводить особливий режим управління країною через загрозу військового конфлікту або його наслідків. У такий період особлива увага приділяється забезпеченню безпеки громадян, функціонуванню системи влади та вирішенню кризових ситуацій.
- Післявоєнний період: Це період, який настає після завершення війни або воєнного конфлікту. У цей час країна відновлює свою економіку, інфраструктуру, соціальні структури та здійснює реабілітацію та реконструкцію після військових подій. Керівництво навчальними закладами має важливе значення для підтримки навчального процесу та відновлення нормального функціонування соціально-освітньої системи.