Вітаємо!

16 вересня учасники дебатного клубу “Верлібр” Здолбунівської гімназії взяли участь у грі з медіаграмотності “Руйнівники фейків”. Гімназисти здобули найбільшу кількість балів та перемогли! Гра була насиченою та продуктивною, учасники отримали корисні інструменти для перевірки інформації, якими будуть користуватися в майбутньому. (тренер Буцька І.В.)

https://www.facebook.com/groups/1658845347463232/permalink/4916646441683090/

ВЕРЛІБР

У 2020 році у Здолбунівській гімназії почав діяти Дебатний клуб
«Верлібр». Юні дебатери, учні 8 та 10 класів, що виявили бажання стати
учасниками дебатного клубу, під керівництвом тренера, Буцької Ірини
Володимирівни, спочатку опановували вміння висловлювати власну точку зору
на різноманітні питання, тренувалися бути переконливими на публіці. Згодом
гімназисти відпрацьовували навичку вести полеміку: використовувати різні
тактики аргументації, будувати стратегії контраргументації, керувати емоціями,
вишукано відповідати опоненту, не піддаватися маніпуляції та керувати
комунікаційним процесом.
Дебати – це гра, в якій тренуються усі навички ораторської майстерності,
що необхідні для ефективного комунікатора, гра, що розвиває логіку, формує
активну громадянську позицію, вміння приймати рішення та нести за них
відповідальність.
Дебатний клуб продовжує працювати та відкритий для усіх бажаючих!

FutureFlashBack

  • Учителі німецької мови Семенець Оксана Романівна і Шмендель Алла Василівна та учні Здолбунівської гімназії взяли участь у проєкті FutureFlashBack (Україна-Німеччина-Туреччина). В рамках проєкту, який розпочався  у вересні 2020 року, учні з України, Німеччини та Туреччини мали можливість зустрітися онлайн і вирішити разом непрості завдання: вони вирушили у віртуальну подорож в часі (починаючи з 2220 і назад до наших днів) і як винахідники вивчали побут людей нашого часу, з перспективи  майбутнього. Відбулося 10 зустрічей в Zoom, модераторами яких були журналісти та педагоги, в рамках цих зустрічей учасники обговорювали свої ідеї та створювали фото і аудіо-контент для виставки на тему проєкту. Перша фаза проєкту завершилася в грудні минулого року, в квітні 2021 запускається офіційно сайт проекту, виставка під відкритим небом, на великих банерах – футуристичні фото-інсталяції, за допомогою QR кодів можна почути на різних мовах коментарі учасників. Мета даного проєкту – зближення молодих людей з різних країн і культурних контекстів, активізувати молодь і стимулювати її до вивчення іноземних мов (робоча мова проєкту – німецька).

http://mkua.org.ua/ukra%d1%97no-nimeczko-tureczkij-proekt-future-flashback-perspektivi-na-2021/

https://www.futureflashback.de/%d0%bf%d0%b0%d1%80%d1%82%d0%bd%d0%b5%d1%80-%d0%bf%d0%be-%d1%81%d0%bf%d1%96%d0%b2%d0%bf%d1%80%d0%b0%d1%86%d1%96/?lang=uk

Проєкт реалізовується за підтримки фонду EVZ (Берлін) в рамках програми MeetUP. Ініціатор – німецька ГО die KunstBauStelle, координація в Україні – ГО мультикультурна Україна. Партнери-учасники: учні та викладачі Здолбунівської гімназії (вч.німецької мови Шмендель А.В. та Семенець О.Р.), Ландсбергської середньої школи в Ландсберзі (Німеччина) і приватної школи IELEV у Стамбулі (Туреччина). Проєкт є унікальною можливістю створити фундамент для співпраці з новими друзями в Німеччині і Туреччині, майбутні шкільні обміни або інші міжнародні партнерства для Здолбунівських закладів не виключені! Німецька сторона вже заявила бажання про продовження проєкту, після локдауна буде і реальна можливість поїхати в Німеччину і, можливо, навіть у Стамбул.

Інтелектуальний марафон

З 22 по 26 березня учні Здолбунівської гімназії взяли участь в різноманітних конкурсах, розв’язували ребуси, головоломки, фантазували, створюючи математичні картини, подорожували до міста Раціональних чисел, змагалися в математичному брейн-ринзі, гортали сторінки усного журналу “Вчені, яких подарувала українська земля”, визначали найкращого “калькулятора” гімназії, підкорювали “Математичний Олімп” в рамках проведеного спільно з вчителями математичного тижня.

https://photos.app.goo.gl/EuLdWRcsq7FkKZjb7

ВІТАЄМО!

Вітаємо з перемогою в ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН:

ІІ місце – учень 10А класу Панчук Павло (вч. Базан Т.О.), відділення “Екології та аграрних наук”, секція “Екологія довкілля та раціональне природокористування”

https://drive.google.com/drive/folders/1zcCMOcAlSSvbdSljQkLc15r4I3-wB_72

ІІІ місце – учениця 10Б класу Бойко Валерія (вч. Літвін Л.Є.), відділення “Мовознавство”, секція “Англійська мова” https://drive.google.com/drive/folders/1nNv4ujKi7Qhp1DBBXeaJ8yy2VEB2S5nz